Archiwum 2020/21
Zajęcia przyrodnicze - szkoła na podium
- Szczegóły
- Kategoria: Archiwum 2020/21
SZKOŁA na podium – laboratorium przyrodniczo-geograficzne
- Szczegóły
- Kategoria: Archiwum 2020/21
KOMUNIKAT
- Szczegóły
- Kategoria: Archiwum 2020/21
Zgodnie z opinią Powiatowego Inspektora Sanitarno-Epidemiologicznego w Miliczu i organu prowadzącego szkołę informuję, że klasa IIb przebywa na kwarantannie w dniach 8.10.2020r. – 09.10.2020r. (czwartek, piątek) natomiast klasa VIIa przebywa na kwarantannie w dniach 08.10.2020r. - 10.10.2020r. (czwartek, piątek, sobota).
Proszę o pozostanie w domu już od dzisiaj tj. 07.10.2020r. Zajęcia edukacyjne odbywać się będą zgodnie z planem w formie zdalnej przy pomocy aplikacji Teams. Niebawem skontaktuje się
z Państwem telefonicznie przedstawiciel Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Miliczu, proszę o odbieranie telefonów.
Dyrektor szkoły
Krystyna Piosik
Odwołane zajęcia dodatkowe.
- Szczegóły
- Kategoria: Archiwum 2020/21
Z powodu nieobecności nauczycieli: pani Anety Gębali zajęcia matematyczne w ramach projektu „Szkoła na podium. Tutaj lubię się uczyć” w dniu 7 października ( środa) nie odbędą się oraz zajęcia z j. angielskiego z p. Anną Bożek z dnia 9 października ( piątek). Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony z uczestnikami i rodzicami.
asystent projektu A. Florkowska- Sip
Doświadczenia przyrodnicze w III c.
- Szczegóły
- Kategoria: Archiwum 2020/21
Zajęcia przyrodnicze są efektowniejsze poprzez zabawę. Dzięki obserwacjom i doświadczeniom zdobywamy wiedzę szybciej. Tego typu zajęcia są ciekawsze i zachęcają nas do samodzielnego zdobywania wiedzy, do odkrywania, eksperymentowania, bacznego postrzegania.
Na zajęciach edukacji przyrodniczej obserwowaliśmy nasiona zbóż rosnących na naszych polach uprawnych oraz sprawdzaliśmy czy w nasionach roślin oleistych faktycznie gromadzi się olej. Wysypywaliśmy ziarna dyni, słonecznika, lnu na kartkę papieru, zaginaliśmy ją i mocno rozbijaliśmy nasiona młotkiem. Okazało się, że kartka po rozbiciu nasion była tłusta. Potem za pomocą dwóch kamieni staraliśmy rozetrzeć trochę ziaren pszenicy. Udało się. Otrzymaliśmy trochę mąki. Nawet niektórzy spróbowali.
Wnioski: praca na roli dawno temu była bardzo ciężka i pracochłonna, a narzędzia były bardzo prymitywne.