Uczniowie czytali łamańce językowe, rozwiązywali łamigłówki oraz wykonali gazetkę na tablicy klasowej. Na dodatkowych zajęciach plastycznych wykonali plakaty do cytatu "...Polacy nie gęsi, iż swój język mają."

🇵🇱❤️🇵🇱Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego 🇵🇱❤️🇵🇱 świętowaliśmy w Bibliotece Publicznej w Miliczu. Poznaliśmy wiele zawiłości języka polskiego. Bawiliśmy się z frazeologizmami, gimnastykowaliśmy nasze buzie na łamańcach językowych oraz rozwiązywaliśmy zagadkowe homonimy. Pani Małgosia i Pani Monika pomogły nam we wszystkich problemach językowych, zadbały również o to, by czas spędzony w bibliotece, był wesoły i na długo pozostał w naszej pamięci. Bardzo dziękujemy ❤️❤️❤️

Podsumowanie konkursu w ramach projektu "Kokosza, grosza do grosza" realizowanego na lekcjach matematyki w klasie 5b i 6a. Nagrodzeni: Mają Juchniewicz, Szymon Jaworski, Brajan Schwarz z klasy 5b oraz Piotr Trofluk, Wojciech Iwanicki, Franciszek Mazurkiewicz z klasy 6a. Gratulujemy

 

KONKURS

dla uczniów SP nr 1 im. M. Kopernika w Miliczu

„Oszczędzanie w SKO procentuje w Banku Spółdzielczym”

w ramach Programu TalentowiSKO

Konkurs nr 1: „Nadaj nowe życie staremu produktowi”

Stwórz produkt, któremu dałeś nowe życie lub ulepszyłeś go tak, że może być wykorzystywany dalej.

Tym sposobem oszczędzasz pieniądze nie wydając ich na zakup nowych produktów.

Nazwij nowo powstały produkt oraz opisz jakie było jego pierwotne wykorzystanie, a do czego ma służyć po przerobieniu.

Liczy się Twoja kreatywność pomysłów na nowe wykorzystanie produktów.

Termin: 14 marca 2022r.

Przeprowadź wywiad z osobą dorosłą np. z rodzicami, rodziną, przyjaciółmi rodziny, nauczycielami lub dziadkami, na temat szeroko rozumianego oszczędzania pieniędzy.

Przygotuj pytania, przeprowadź wywiad z wybranymi osobami i nagraj je w formie audio (np. na dyktafon w smartfonie). Każdy wywiad musi zawierać minimum dwa pytania, nie może być krótszy niż 15 sekund i dłuższy niż 1 minuta.

Punktacji podlegają:

- atrakcyjność wywiadu pod względem merytorycznym (atrakcyjność i poprawność merytoryczna pytań i odpowiedzi),

- atrakcyjność wywiadu pod kątem jego przeprowadzenia (dynamika wywiadu, zachowanie zasady pytanie – odpowiedź, koncentracja wokół przedmiotowego tematu)

Termin : 7 marca 2022r.

Prace dostarcz w wyżej wymienionych terminach do:

p. Emilii Laskowskiej-Janoś lub p. Renaty Grudkowskiej -Antkowiak

                                                  Szanowni Rodzice!

Piąta fala pandemii koronawirusa wywołana przez omikron opada, spada liczba zachorowań
i zmniejsza się ilość hospitalizacji. Poprawa sytuacji epidemicznej pozwoliła na podjęcie decyzji
o powrocie do nauki stacjonarnej, od poniedziałku 21 lutego br. uczniowie klas V-VIII szkół podstawowych oraz uczniowie szkół ponadpodstawowych wracają do szkół. To bardzo dobra wiadomość, gdyż nauczanie stacjonarne sprzyja efektywności kształcenia i socjalizacji uczniów, jest naturalnym stanem edukacji. Co więcej, od 11
lutego br. zlikwidowana została tzw. „kwarantanna z kontaktu”, sam kontakt z osobą chorą nie jest podstawą do automatycznego nałożenia kwarantanny. To oznacza, że w przypadku pojedynczych zachorowań uczniów całe oddziały nie będą przechodzić na nauczanie zdalne - chorzy uczniowie pozostaną w domu, zaś reszta będzie uczęszczać do szkoły.

 

 

Już jutro- 21.02.

Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego

Jak każdego roku będzie się w naszej szkole działo! Szykujcie się ,Drodzy Uczniowie, na zmagania językowe, szarady poprawnościowe i wiele innych działań, które odbywać się będą na lekcjach i szkolnych korytarzach.

Pamiętajmy!

Język narodowy jest wartością – dbajmy o nasz język!