Szkoła na podium
Sprawozdanie z zajęć Laboratorium przyrodniczo-geograficzne w ramach projektu „Szkoła na Podium. Tutaj lubię się uczyć”
- Szczegóły
- Kategoria: szkoła na podium
Zajęcia rozwijające z języka angielskiego Szkoła Na Podium- grupa 16
- Szczegóły
- Kategoria: szkoła na podium
W zajęciach z języka angielskiego brało udział 8 uczniów klasy 8. Zajęcia odbywały się w trybie stacjonarnym oraz zdalnym. Celem zajęć było przygotowanie uczniów do wykorzystania języka angielskiego w różnorodnych sytuacjach życiowych; podniesienie kompetencji językowych; rozwijanie zdolności komunikacji ustnej; zdobywanie wiedzy z wykorzystaniem różnorodnych źródeł i informacji oraz motywowanie uczniów do nauki języka angielskiego; kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego; kształtowanie pozytywnego nastawienia i tolerancji wobec obcej kultury i języka; pogłębianie znajomości języka angielskiego.
Na pierwszych i ostatnich zajęciach zostały przeprowadzone testy diagnostyczne. Podczas zajęć uczniowie mieli możliwość utrwalania słownictwa, zagadnień gramatycznych z zakresu objętego programem nauczania języka angielskiego. Uczniowie rozwijali także sprawności słuchania, mówienia, czytania i pisania w języku angielskim.
Podczas zajęć uczniowie brali aktywny udział w zdobywaniu wiedzy z języka angielskiego poprzez uczestnictwo w różnorodnych ćwiczeniach językowych, również z wykorzystaniem technologii komputerowych. W celu urozmaicenia zajęć nauczyciel bardzo często tworzył ćwiczenia interaktywne oraz korzystał z wielu ćwiczeń proponowanych przez wydawnictwa językowe: Pearson, MacMillan.
Zajęcia okazały się ciekawe dla uczniów, co potwierdza wypełniona przez nich ankieta.
Zajęcia z języka angielskiego - Szkoła na podium.
- Szczegóły
- Kategoria: szkoła na podium
Szkoła na Podium
W zajęciach z języka angielskiego brało udział 8 uczniów klas 3. Zajęcia odbywały się w trybie stacjonarnym oraz zdalnym. Celem zajęć było przygotowanie uczniów do wykorzystania języka angielskiego w prostych sytuacjach życiowych; podniesienie kompetencji językowych; rozwijanie zdolności komunikacji ustnej; zdobywanie wiedzy z wykorzystaniem różnorodnych źródeł i informacji oraz motywowanie uczniów do nauki języka angielskiego.
Podczas zajęć uczniowie brali aktywny udział w zdobywaniu wiedzy z języka angielskiego poprzez uczestnictwo w grach i zabawach językowych, również z wykorzystaniem technologii komputerowych.
Harmonogram zajęć - Szkoła na Podium od 2 II 2021
- Szczegóły
- Kategoria: szkoła na podium
SPRAWOZDANIE – TERAPIA LOGOPEDYCZNA SZKOŁA NA PODIUM
- Szczegóły
- Kategoria: szkoła na podium
W zajęciach logopedycznych brało udział 4 uczniów. Zajęcia odbywały się dwa razy w tygodniu w trybie stacjonarnym.
Ogólne i szczegółowe cele zajęć został przez uczniów w różnym stopniu osiągnięte.
U wszystkich w różnym stopniu doszło do usprawnienia motoryki i koordynacji narządów artykulacyjnych. Nastąpił rozwój mowy pod względem gramatycznym, fonetycznym, leksykalnym i frazeologicznym. Analizując wyniki ankiet ewaluacyjnych – uczniowie:
- wszyscy uczniowie uznali, że po zajęciach bardziej lubią się uczyć
- wszyscy przyznali, że zajęcia im się podobały
- wszyscy uczniowie uznali, ze program zajęć był ciekawy.
Zajęcia nie były monotonne – pojawiały się oprócz zajęć stolikowych, czy przed lustrem logopedycznym różnego rodzaju ćwiczenia połączone z ruchem, ćwiczeniami koordynacji, logorytmiczne.
- wszyscy uczniowie uznali, że materiały prezentowane na zajęciach były ciekawe,
- wszyscy przyznali, że korzystali na zajęciach z nowoczesnego sprzętu i pomocy dydaktycznych
Wykorzystywano komputerowe i multimedialne programy logopedyczne. Pracę nad korekcją wymowy oraz ćwiczenia narządów mowy i ćwiczenia oddechowe wykonywane były podczas zabawy – gier, mini konkursów. Wykorzystywano różnego rodzaju pomoce do ćwiczeń.
- wszyscy uznali, że po zakończeniu zajęć łatwiej zapamiętują i lepiej się uczą
- uznali, że wiedza dot. zajęć logopedycznych jest większa
- wszyscy chętnie skorzystaliby z takich zajęć w przyszłości.
Natalia Loret-Wiernasz
Sprawozdanie z zajęć matematycznych rozwijających w ramach projektu gminnego "Szkoła na podium. Tutaj lubię się uczyć"
- Szczegóły
- Kategoria: szkoła na podium
Zajęcia rozwijające z matematyki w ramach projektu:
„Szkoła na podium- tutaj lubię się uczyć” gr. 17
Cele ogólne zajęć:
- rozbudzanie i kształtowanie zainteresowań matematycznych,
- wyrobienie nawyku obserwacji, eksperymentowania, samodzielnego poszukiwania i zdobywania informacji,
- doskonalenie zdobytych umiejętności w rozwiązywaniu problemów matematycznych i nabywanie nowych umiejętności,
- przyswojenie podstawowych pojęć i umiejętności matematycznych znajdujących zastosowanie w najprostszych sytuacjach praktycznych,
- opanowanie sprawnego wykonywania obliczeń na liczbach naturalnych,
- opanowanie umiejętności wykorzystania najprostszych pojęć geometrii w sytuacjach praktycznych, rozwój wyobraźni przestrzennej.
W zajęciach brało udział ośmioro uczniów z klasy 6c. Zajęcia były realizowane w II semestrze roku szkolnego 2019/2020 oraz I semestrze roku szkolnego 2020/2021. W ramach zajęć uczniowie rozwijali swoje umiejętności matematyczne. Rozwiązywali łamigłówki liczbowe- Sudoku i kakuro. Wykonywali ćwiczenia interaktywne. Układali puzzle geometryczne, rozwiązywali łamigłówki z wykorzystaniem zapałek. Uczyli się poprzez zabawę, grając w matematycznego Piotrusia oraz matematyczne domino. Budowali bryły z klocków reko. Były również zabawy twórcze z klockami GEO.
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec