LEKTUROWY ZAWRÓT GŁOWY- to zajęcia, które uczniowie z klasy 8a odbyli na świeżym powietrzu, powtarzając, utrwalając, systematyzując wiedzę dotyczącą mówionych w młodszych klasach lektur szkolnych, choć głównie skupili się na lekturach z klasy 7.Praca przybrała formę sketchnotingu.

 To forma wspomagania zapamiętywania poprzez przenoszenie pozyskiwanych informacji do postaci wizualnej w formie różnych ręcznie wykonywanych rysunków, szkiców oraz bohomazów.

Uczniowie dzięki swojej kreatywności i zdobytej wiedzy stworzyli na dziedzińcu szkoły notatki wizualne, które z zainteresowaniem oglądali młodsi koledzy i koleżanki, próbując odszyfrować symbole z poszczególnych utworów.

Co ważne, okazało się że z wiedzą ze zdalnego nauczania nie jest tak źle, gdyż uczniowie naprawdę wiele pamiętali.

241668124_912131852845770_7568552777664404164_n.jpg 241700877_410110393872718_8879526060746698476_n.jpg 241747538_567057267827003_4226177185915592005_n.jpg

241752828_175761447964918_4918963169799609617_n.jpg 241755066_4368505736550816_3315707560073406239_n.jpg 241760751_1431819663878102_6745884276094614746_n.jpg

241760762_151879300445130_6476138372565270209_n.jpg 241762426_591138288966261_359572049345751712_n.jpg 241765659_390435945775656_1300041793263476593_n.jpg

241786647_279166547104600_8851933393994787261_n.jpg